PREDLOG SLOVENSKE NACIONALNE STRANKE O UKREPIH ZA ZAGOTOVITEV VARNOSTI JV REGIJE RS

October 28, 2025 Slovenska nacionalna stranka

PREDLOG SLOVENSKE NACIONALNE STRANKE O ZAČASNIH RESTRIKTIVNIH/REPRESIVNIH UKREPIH ZA BLISKOVITO ZAGOTOVITEV VARNOSTI PREBIVALSTVA JV REGIJE RS

Pogoj in ključni dejavnik za izvedbo: Politično soglasje vseh deležnikov, najmanj pa konsenz celotnega političnega spektra, za tak(o) korenit poseg. Skupen pogled naprej brez razčiščevanja zgodovinskega dogajanja v dobro celotnega ozemlja naše države, prebivalcev in državne ureditve. Aktivno sodelovanje vseh vladnih resorjev, zakonodajnega dela oblasti, lokalnih skupnosti in zavodov ter sodne veje oblasti na celotnem območju RS

1.)     Sklicati pravno stroko, da utemelji začasno razglasitev izrednih razmer zaradi ponavljajočih se izrednih dogodkov in s tem ogrožanja varnosti prebivalcev ter z namenom zagotovitve nemotenega delovanja države  na območju statistične regije jugovzhodna Slovenija. Obstaja namreč velika in splošna nevarnost, ki bi lahko ogrozila obstoj državnega/družbenega sistema – v medijih in na družbenih omrežjih so zaznani resni indici, da zna prebivalstvo »vzeti pravico v svoje roke« . Ustavna kategorija :(92. čl. URS: Vlada/DZ)

2.)     Za potrebe operacije določiti za vse ukrepe najmanj stopnjo tajnosti »Zaupno« za določene ukrepe »Tajno« in za najbolj pomembne ukrepe »Strogo tajno« (slediti predlogom varnostno obveščevalne stroke)

3.)     Na varnostno najbolj izpostavljenih/varnostno rizičnih ožjih območjih v jugovzhodni regiji neposredno pred pričetkom operacije zagotoviti motilce signalov, IMSI in novejšo tehnologijo za nadzor in onemogočanje kakršnekoli komunikacije navzven, tudi s pomočjo brezpilotnih letal (UIT/GPU/MNZ)/ Podredno: Po nujnem postopku sprejeti interventni zakon, ki dosledno prepoveduje snemanje uradnih oseb in pooblaščenih uradnih oseb med opravljanjem vseh vrst uradnih postopkov.

4.)     Na podlagi odredb sodišč (dogovoriti se za nižji dokazni standard in prioritetno obravnavo – zaradi racionalizacije/optimizacije in nujnosti omogočiti začasno pravno podlago, da lahko sodelujejo vsi sodniki in tožilci ne glede na kraj službovanja) na zgoraj navedenih rizičnih ožjih območjih opraviti hišne preiskave na podlagi informacij, ki jih ima policija v povezavi kaznivih dejanj preprodaje in proizvodnje mamil, orožja  ter ostalih.. Hkrati opraviti tudi inšpekcijske nadzore iz drugih področij, najbolj pomembno gradbene inšpekcije (pomoč vseh gradbenih inšpektorjev iz celotne RS podobno kot pri sodnikih in tožilcih zgoraj), da se ugotovijo in popišejo vse nelegalne gradnje na navedenih ožjih območjih. Na podlagi ugotovitev ukrepati z odreditvami pripora zaradi možnosti ponavljalnih dejanj in sojenja po prioritetnem postopku za storilce kaznivih dejanj ter odreditev odstranitve vseh nelegalnih objektov in bivalnikov brez izjeme. Pred tem je potrebno pravno zagotoviti suspenz oz. prepoved izreka lažjih sankcij. Ob tej akciji vzporedno nudi zaradi zagotavljanja višje ravni varnosti zaledno podporo SV, poklicne gasilske enote, psihosocialna služba ter enote NMP.

Dopolnitev:
Pri nezakonitih gradnjah je postopanje enostavno, saj je večina nelegalnih objektov zgrajena na zemljiščih, ki jih graditelji ne posedujejo in zanje nimajo izgovorjene stavbne pravice. Prvi korak naj bo smiselna prekinitev dobave vode in električne energije, rušitve pa se lahko izvedejo na pobudo lastnika zemljišča – za to ni potrebna dodatna ugotovitev inšpekcijskih služb.

5.)     Vzporedno na območju celotne RS obvezno zelo razpršeno država zagotovi človeku primerne nastanitve za osebe, ki jim je bila odrejena odstranitev nelegalnih bivališč. Nove nastanitve morajo biti čim bolj razpršene po celotnem ozemlju RS. Več kot očitno kot država nismo zmožni obvladovati deviacij, ki so koncentrirane na ožjih področjih (dokazi so splošno znani in imajo žal negativne učinke)

6.)     Šele, ko so vse do sedaj navedene faze zaključene preklicati izredne razmere ter se pričeti ukvarjati s prevencijo in doslednim izvrševanjem različnih »svežnjev« zakonodaje s področja socialnega varstva, šolstva, pooblastil policije in inšpekcijskih služb, kazenske in materialne odgovornosti tožilcev in sodnikov za izrek sankcij, področja trga dela, voznikov itd…

7.)     Na območju celotne RS onemogočiti socialno varstvene ter družinske prejemke za osebe, ki ne šolajo svojih otrok,  ki so obsojeni, ki ne želijo delati in s strani zdravniških komisij ni ugotovljena zdravstvena nesposobnost za opravljanje dela. Okrepiti obligatorna javna dela na vseh področjih, kjer nam že nekaj let kronično primanjkuje delovne sile.

Dopolnitev:
Denarni prejemki naj se zagotavljajo izključno delovno nezmožnim in tistim, ki še niso dopolnili zakonske starosti za opravljanje dela. V primeru storitve kaznivega dejanja ali ponavljajočih prekrškov se prejemki odvzamejo, ne glede na starost.
Otroške dodatke naj prejemajo le starši otrok, ki so še šolo neobvezni, ter tisti, katerih otroci redno obiskujejo pouk. Staršem, ki kršijo zakonodajo s področja šolstva, naj se otroški dodatki odvzamejo. Otroški dodatek naj se odvzame mladoletnim materam, za mladoletne otroke so dolžni skrbeti starši!

8.)   V okviru razglašenih izrednih razmer je potrebno jasno opredeliti tudi obseg in način delovanja varnostnih sil. Če se izkaže, da kadrovske in organizacijske zmogljivosti policije ne zadoščajo za zagotavljanje javnega reda in varnosti, se mora, skladno z ustavnimi določbami in zakonom o obrambi, v varnostne naloge začasno vključiti tudi Slovenska vojska, in sicer pod enotnim poveljstvom v sodelovanju z MNZ in policijo.

9.)   Izvesti zaplembo vseh neregistriranih vozil na območju Republike Slovenije, pri čemer se posebej preverijo vozila brez ustrezne dokumentacije ali z znaki predrugačenja identifikacijskih oznak.

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,