Spoštovani,
na ministra za izobraževanje, znanost in šport dr. Jerneja Pikala naslavljam vprašanje v zvezi z zaključno prireditvijo ob koncu šolskega leta na OŠ Dravlje.
Na zaključni prireditvi OŠ Dravlje, ki je bila 20. 6. 2019, so bile izobešene mavrične zastave, slovenske zastave pa ni bilo nikjer. Organizatorka prireditve gospa Lidija Rupnik je pojasnila, da je fotograf namerno ni ujel v objektiv: »Zastava visi na šoli, a se je fotograf potrudil, da je ni zajel v objektiv.«. Fotografije so javno dostopne na spletni strani OŠ Dravlje, torej je bil tudi fotograf tam po naročilu šole.
Fotografija z OŠ Dravlje:
Gilbert Baker, sanfranciški homoseksualni aktivist, je v poznih 70-ih zasnoval mavrično zastavo, simbol boja za pravice LGBT skupnosti. O zastavi je povedal, da je želel sporočiti idejo o raznolikosti in sprejemanju ter ponazoriti, da lahko »nekaj iz narave predstavlja to, da je spolnost človeška pravica«.
Popolnoma enake barve in vrsti red barv na zastavi so uporabljali 22. 6. 2019 na ljubljanski paradi ponosa. Torej ne gre za naključje, ampak načrtno siljenje otrok v sprejemanje LGBT skupnosti v javni šoli.
Fotografija s parade ponosa v Ljubljani:
Fotografija otrok na OŠ Dravlje:
V času, ko potekajo parade ponosa po številnih mestih po Evropi in v času, ko se odloča o financiranju javnega oziroma zasebnega šolstva, se zgodi nova provokacija, ki mora terjati svoj davek.
Organizatorka prireditve je šla v tem primeru predaleč, saj osnovnošolski otroci ne bi smeli biti kontaminirani z ideološkimi posilstvi svojih učiteljev.
Zanima me:
- Kaj bo naredil minister za izobraževanje, znanost in šport? Ali boste dovolili, da se javne osnovne šole zlorabljajo za perverzna posilstva najstnikov z izrojenimi ideologijami?
- Ali bosta organizatorka prireditve, ki je subjektivno odgovorna za provokacijo, in ravnateljica, ki je objektivno odgovorna, odgovarjali?
- Kako bo minister za izobraževanje, znanost in šport zaščitil javno šolstvo pred vse bolj načrtnim vsiljevanjem nekih ideologij?
Zmago Jelinčič Plemeniti, poslanec