Kakor kaže, so v arbitražnem tribunalu sedeli idioti, ki s pravom nimajo zveze.
Kako lahko dokažem?
Zanimivo, kako izmišljeno tribunal zapiše v enem od svojih konstruktov (FTT pomeni Free Territory of Triest, po slovensko STT – Svobodni tržaški teritorij ali STO – Svobodno tržaško ozemlje):
33. A border commission was established in 1955 in respect of the parts of the FTT that were
integrated into Slovenia and Croatia in 1954, i.e. the Koper and Buje Districts respectively (“1955
Border Commission”). The Parties disagree as to the legal effect of the 1955 Border
Commission’s proposals.
Takole izkokodaka tribunal:
“…the parts of the FTT that were integrated into Slovenia and Croatia in 1954”.
Tako visok gremij, svetovni »stručnjaci«, specialisti za to in ono blebetajo, a KAJ DEJANSKO PIŠE V DOKUMENTU, očitno nič ne šteje …
V zadevnem aktu (Memorandum o soglasju), ki je dosodil cono A STT Italiji, cono B STT pa Jugoslaviji, NI NIKJER NITI ČRKE OD BESED “SLOVENIA” ALI “CROATIA”!!! Komu je bila torej dosojena cona B, če sta pogodbenici (poleg USA in Združenega kraljestva) Italija in Jugoslavija???
Če preberete dokument od prve do zadnje črke, boste našli eno samo omembo Slovencev v stavčni zvezi “SLOVENE SPEAKING TEACHERS …”. Kaj to dokazuje?! Na vsem območju FTT, oziroma njegovih conah A in B, razen italijansko in slovensko govorečih učiteljev ni bilo nobenega drugega.
O Hrvatih niti besedice!
“Border Commision”, ki se je ukvarjala z določitvijo meje ZNOTRAJ SFRJ, ni bila nobena DRŽAVNA KOMISIJA in ni pod nobenim pogojem mogla določati karkoli DRŽAVNEGA značaja. Izvajala je lahko izključno POOBLASTILA nekoga kvalificiranega. V zadevi STT in obeh con sta bila internacionalna pravna subjekta izključno Italija in Jugoslavija. Karkoli je počela omenjena komisija leta 1955, in obe jugoslovanski republiki sploh, so bila notranja upravna dejanja po pooblastilu jugoslovanske zvezne administracije. Republiške administracije tako ali tako, ne po ustavi ne po praksi in še manj v mednarodnih odnosih, niso imele statusa subjekta internacionalnega prava.
Dodatno: Arbitražni tribunal niti po pravu sploh, posebej pa še po propozicijah Sporazuma o arbitraži, nima nobenega pooblastila za redefinicijo in prekvalifikacijo jugoslovanskih pravnih stanj in aktov.
Njihove »odločitve« so kakor da bi hodili na pravno fakulteto Univerze dr. Edvarda Kardelja v Ljubljani, torej napačne, bedaste in morda plačane.
Ampak niti to drugo, ne ono prvo, nima nobenega pomena. Pomen ima STROKOVNOST in PROFESIONALNOST pravnih uglednežev v tribunalu, ki PONAREJAJO uradno zapisana in v Organizaciji Združenih Narodov potrjena dejstva.
Če so že temeljna izhodišča zgrajena na izmišljijah in bebavih ponaredkih, nima smisla ukvarjati se s podrobnostmi – ne veljajo nič, saj so izhodišča neresnična in prenarejena.
Ker sedanja vlada ne bo naredila tistega kar bi morala, torej odstopila od sporazuma in sprožila nov postopek pred ustreznim mednarodnim forumom (ne pa pred privatno združbo pravnih zaslužkarjev), bo to naredila nova vlada po volitvah. Seveda mora biti v njej Slovenska nacionalna stranka, ki bo garant za ustrezno dogajanje.
To je delček nebuloz senilnežev, ki pa žal temeljijo na predlogah slovenske komisije za pripravo arbitraže.
ŠE PROŠNJA: KER IMAJO PRAKTIČNO VSI MEDIJI PREPOVED OBJAVLJATI KAKRŠNE KOLI ZADEVE V ZVEZI Z ARBITRAŽO, KI JIH NAPIŠEM, JIH DELITE PO ELEKTRONSKI MREŽI. TO JE EDINI NAČIN, DA SE RESNICA NE PRIKRIJE !